How & What? Items     Add item     Search  
HintsTips:
Ftts-6 lanceerdag 8 15-09-2018

First article Previous article 14 of 628 Following article Last article
Placed by: DRRA - KJvTil on 05-09-18 22:05 | E-mail: info(at)drra.nl
Uitnodiging DRRA Lanceerdag

Fly to the Sky-6
Datum: Zat. 8 15 sept.
2e dag DRRA KAMPIOENSCHAP 2018
De 15e september vervalt, door de weersomstandigheden.
Daarmee vervalt de FttS-6.
Volgende mogelkijkheid is 22 september in Wolsum. Zie dat artikel.

Wil je meer weten over de interessante en leuke modelraketten hobby? Nieuwsgierig en gewoon even kijken?
Wil je graag lanceren op onze lanceerdag, maar ben je geen lid?
Kom gerust kijken of doe mee.

Aanvang: 11.00uur(opbouw / hulp welkom).
Start lanceren: ± 12.00uur.
Einde: ±17.00uur.
Vrij lanceren*

Meld je aan en lanceer mee!
Dan weten wij ook of we het door kunnen laten gaan.
Rond een uur of 14.00 Broodjes HotDog.
FttS-6 | Reaction of: DRRA-KJvTil on 05-09-18 22:12 | E-mail: info(at)drra.nl
... op dit moment ziet het er voor zaterdag niet gunstig uit...
bedenkingen
Helaas... | Reaction of: Pierre on 06-09-18 00:00 | E-mail: p.gorissen(at)gmail.com
Niek heeft zaterdag Hockey-wedstrijd (het seizoen start weer) en van mijn raket (ik kon het niet laten) zitten pas alleen de vinnen vastgelijmd, dus daar moet nog wat aan gebeuren.

Fingers crossed dat het weer straks in oktober nog steeds mooi genoeg is.
Afwachten | Reaction of: Ben Albers on 06-09-18 06:23 | E-mail: bfalbers(at)gmail.com
Wind lijkt idd een probleem te worden. Maar mocht het kunnen doorgaan, dan ben ik er...
FttS-6 | Reaction of: Bert on 06-09-18 17:12 | E-mail: engelbertholkamp(at)gmail.com
Als het doorgaat ben ik erbij. Anders zondag een optie?cool man!
ik ben erbij | Reaction of: Marcel Verhoef on 06-09-18 17:51 | E-mail: rocketeer(at)xs4all.nl
Nike-X is klaar voor maiden vlucht (en derde PAR kwalificatievlucht, met B-motor dit keer). Ook Dutch Patriot is klaar voor tweetraps poging (A10-0 en A3-4T). Dus ik ben erbij, met gezin. Tenminste, als de weergoden meewerken.
Lanceerdag verschoven van 8 naar 15 | Reaction of: DRRA-KJvTil on 07-09-18 16:37 | E-mail: info(at)drra.nl
Deze dag is verschoven van 8 naar 15 september, door de weersomstandigheden.

KJ
thumbs-up
jammer | Reaction of: Frank on 07-09-18 18:16 | E-mail: frank_baeyens(at)hotmail.com
15 September zit ik in Amsterdam op een beurs... Ben er niet bij dus
Zeker | Reaction of: Bert on 08-09-18 21:24 | E-mail: engelbertholkamp(at)gmail.com
Natuurlijk ben ik van de partij.cool man!
er bij | Reaction of: Ben Albers on 09-09-18 08:22 | E-mail: bfalbers(at)gmail.com
Ik ben dr bijvrolijk schaterlach
Aanwezig | Reaction of: Ralph on 14-09-18 14:07 | E-mail: ralph.mirjan(at)gmail.com
Ben erbij...
Lanceerdag 15-9-2018 | Reaction of: Marcel Otte on 14-09-18 17:07 | E-mail: ottemarcel77(at)gmail.com
Ben van de partij.
Marcel.
Lanceerdag 15 sept. | Reaction of: Cor Wolters on 14-09-18 17:34 | E-mail: corwolters488(at)hotmail.com
Helaas zal ik niet komen, omdat we met ons gezin de verjaardag van mijn vrouw vieren. Ik wens jullie een fijne wedstrijddag toe. Groet van Cor.
De 15e september vervalt. | Reaction of: DRRA-KJvTil on 14-09-18 17:56 | E-mail: info(at)drra.nl
De 15e september vervalt, door de weersomstandigheden.
Daarmee vervalt de FttS-6.
Volgende mogelkijkheid is 22 september in Wolsum. Zie dat artikel.
FttS7 | Reaction of: Bert on 14-09-18 19:20 | E-mail: engelbertholkamp(at)gmail.com
Ik meld me alvast aan voor Wolsum. Het moet toch een keer lukken.cool man!
Jammer | Reaction of: Marcel Verhoef on 14-09-18 20:44 | E-mail: rocketeer(at)xs4all.nl
Jammer dat het zaterdag niet doorgaat en dat er niet uitgeweken is naar de zondag (weer ziet er dan erg goed uit). Helaas kan ik 22 sept niet, is wedstrijdvliegen op FTTS-7 ook nog mogelijk? Speciaal een streamerraket gebouwd.... Veel plezier volgende week en tot in oktober dan maar.... Groeten, Marcel Verhoef
FTTS-7 | Reaction of: Ben Albers on 14-09-18 22:18 | E-mail: bfalbers(at)gmail.com
Hi Marcel,

zie agenda. FTTS-7 is de 2e lanceerdag voor de wedstrijd. Wolsum is een extraatje, en wie wil kan dan ook voor de wedstrijd lanceren.
FTTS-7 | Reaction of: Marcel Verhoef on 15-09-18 09:15 | E-mail: rocketeer(at)xs4all.nl
Hi Ben, dank voor de uitleg. Ik had de aanpassing in de activiteiten kalender niet gezien. Tot ziens op FTTS-7, en jullie veel plezier in Wolsum volgende week.

Copy a link, after selecting, simply with CTRL+C or with the right mouse button

Add your reaction
Your name: (max. 25 chars) *
E-mail: (max. 35 chars)
Title: (max. 25 chars) *
* = Mandatory fields
Tip: Use at ‹E-mail› in stead of "@" these characters "(at)"

Read your text carefully before adding!
Make changes, if neccesary, before adding.

back to 'How & what?'