How & What? Items     Add item     Search  
HintsTips:
Ftts-5 lanceerdag 11 25-08-2018

First article Previous article 12 of 622 Following article Last article
Placed by: DRRA - KJvTil on 01-08-18 13:53 | E-mail: info(at)drra.nl
UITNODIGING
Voor de Fly to the Sky-5 lanceerdag

De lanceerdag van 18 aug. GAAT NIET DOOR.
Deze is verplaatst naar zat. 25 aug.(-->Almere)
Dit ivm de windcondities.

Op zaterdag 11 18 25 augustus 2018, staat de vijfde DRRA Lanceerdag voor 2018 gepland.

Op deze Fly to the Sky-5 hopen we weer vele mooie, leuke en eigenaardige modellen te lanceren.
Dit jaar hebben we al 195 modellen gelanceerd.

Interesse in Modelraketten?
Kom gerust kijken, informatie vragen, of zelf meedoen en je eigen modelraketten lanceren.
Wij vragen géén bijdrage voor deelname.
Je bent welkom!
Ook nu vast weer genoeg te zien!

Ben je er ook bij?
Meld je even aan!
Reageer op het forum of stuur een mailtje naar: info@drra.nl

Aanvang: 11.00uur (opbouw).
Start lanceren: 12.00uur.
Einde: ±17.00uur.

Zoals altijd bepalen we vrijdag, op zijn laatst vóór 20.00 uur, of het doorgaat i.v.m. het weer.
Tot zaterdag de 25e augustus!
thumbs-up vrolijk schaterlach
FTTS-5 | Reaction of: Ben Albers on 01-08-18 20:57 | E-mail: bfalbers(at)gmail.com
Ja hoor, ik ben er. Heb het gemist vorige maand dus ik sta weer te popelen...vrolijk schaterlach
FTTS 5 | Reaction of: henk on 01-08-18 22:31 | E-mail: dekruijk01(at)gmail.nl
Helaas op vakantie
11-aug-2018 | Reaction of: Theo möller on 02-08-18 13:50 | E-mail: marjagillissen(at)hotmail.com
niet aanwezig kleinzoon jarig moet weer 452 KM
Zwemmen veel plezier.
Theo,
FTTS-5 | Reaction of: Bert on 02-08-18 21:30 | E-mail: engelbertholkamp(at)gmail.com
Natuurlijk ben ik er weer bij.cool man!
Ben er bij 11aug in wolsum | Reaction of: Jeroen on 05-08-18 14:43 | E-mail: Perry4059(at)Gmail.com
Ben er bij in wolsum maar eerst nog genieten met de caravan in Denekamp tot volgende week
tik te ver | Reaction of: Frank on 05-08-18 15:05 | E-mail: frank_baeyens(at)hotmail.com
280 km enkel, niet voor mij, maar veel plezier allemaal...
Weer | Reaction of: Ben Albers on 06-08-18 16:14 | E-mail: bfalbers(at)gmail.com
Ziet er gustig uit de komende dagen tenminste voor iedereen behalve raketlanceerders. Regen, wind, koud (25 gr) dus Wolsum ?? Kunnen we een week later ook no in Wolsum terecht? zeer droef
Nee | Reaction of: Bert on 06-08-18 18:33 | E-mail: engelbertholkamp(at)gmail.com
Week later wordt moeilijk,moet maandag worden geopereerd en weet niet of dat lukt zo snel ,dus gewoon doorgaan.cool man!
Ja | Reaction of: Roland on 06-08-18 20:21 | E-mail: cb19mc127(at)yahoo.com
Als het weer goed is ben ik er bij.<br>
@ Bert gewoon komen man! Die operatie doen we daar wel ff. Ik heb er wel 'ns over gelezen dus dat lukt verder wel.
ik doe mee | Reaction of: Marcel Verhoef on 07-08-18 11:20 | E-mail: rocketeer(at)xs4all.nl
Hoi allemaal, ik ben van plan om naar Wolsum te komen indien het weer meewerkt. Ik doe graag mijn eerste stappen voor het PAR traject, te weten met een Dutch Patriot (A3-4T) en de Alpha-III (A8-3). Ik hoop de Dutch Patriot in drie verschillende configuraties te vliegen overigens, ook als tweetraps (A10-0 en A3-4T). Groeten en hopelijk tot zaterdag. Marcel
Bert | Reaction of: DRRA-KJvTil on 07-08-18 14:59 | E-mail: info(at)drra.nl
@Bert

Lijkt mij ook afbreekmesjes zat. beetje whisky erover en klaar... kunnen we zeker wel... Dichtnieten toch...?

Succes Bert!
FTTS5 | Reaction of: Bert on 07-08-18 16:47 | E-mail: engelbertholkamp(at)gmail.com
Zorg maar voor een beetje goed weer dan maken we er een gezellige lanceerdag van.cool man!
Ben er bij. | Reaction of: Willem Hol on 07-08-18 18:55 | E-mail: willem.hol(at)home.nl
Ben er de 11e bij.
operatie | Reaction of: frank baeyens on 07-08-18 19:35 | E-mail: frank_baeyens(at)hotmail.com
@Klaas-Jan, dichtnieten ? Naah beetje secondenlijm en klaar. Nietjes ziet er zo slordig uit een jaartje later (ik heb quasi een ritssluiting op mn linkerpols staan door zon nietjes..) vrolijk
Voorbereidingen | Reaction of: Ben Albers on 08-08-18 11:22 | E-mail: bfalbers(at)gmail.com
Nahhhh de verwachtingen zijn al beter....vanavond maar eens beginnen met de voorbereidingen.

Plan is m.n tweetrapper weer eens te lanceren met GoPro. Twee jaar geleden ook gedaan in Wolsum, maar toen is de camera niet goed aangezet, dus dat wordt de herkansing.

Ook de Supercluster is na de beschadiging van het staartstuk op de betonplaten in Almere weer bijna gereed voor lancering....
Zondag? | Reaction of: Roland on 10-08-18 07:02 | E-mail: cb19mc127(at)yahoo.com
Het ziet er voor morgen nog niet goed uit v.w.b. de wind. Afwachten wat de verwachting vanavond te melden heeft.
Lanceerdag verplaatst naar 18 aug. | Reaction of: DRRA-KJvTil on 10-08-18 18:36 | E-mail: info(at)drra.nl
De lanceerdag van 11 aug. GAAT NIET DOOR.
Deze is verplaatst naar zat. 18 aug.
Dit ivm de weercondities.

Hopelijk dus op 18 aug. beter weer!

thumbs-upvrolijk
Lanceerdag 18-8 | Reaction of: Marcel Otte on 10-08-18 22:15 | E-mail: ottemarcel77(at)gmail.com
Ben er volgende week niet bij,ga op valantie naar Schotland.
Naar het internationaal rocketry week.:
Hoop daar een hoop modellen te kunnen vliegen.

Marcel.
FTTS-5 | Reaction of: Ben Albers on 15-08-18 09:01 | E-mail: bfalbers(at)gmail.com
Zaterdag de 18e ben ik er sowieso bij. Als ik nu naar de windverwachting kijk lijkt het weer te hard te waaien. De situatie in Almere is wel beter dan in Wolsum. Wolsum is mooier en ik zou er graag weer lanceren, maar liever wel lanceren in Almere dan niet in Wolsum...

ps zondag lijkt iets beter, maar dan ben ik helaas verhinderd...zich afvragend
FTTS5 | Reaction of: Bert on 15-08-18 14:52 | E-mail: engelbertholkamp(at)gmail.com
Zaterdag ben ik ook bij waar dan ook gelanceerd wordt. Zondag helaas verhinderd.cool man!
FTTS5 | Reaction of: Bert on 15-08-18 15:02 | E-mail: engelbertholkamp(at)gmail.com
Wolsum heeft natuurlijk wel mijn voorkeur,wil boven de 500 meter komencool man!verder maximaal lanceren het seizoen loopt al op zijn eind.zeer droef
Niet aanwezig | Reaction of: henk on 16-08-18 13:43 | E-mail: dekruijk01(at)gmail.com
Kort maar krachtig
Te kort dag om me voor te bereiden na vakantie terug komst.

Ben er bij | Reaction of: Jeroen on 16-08-18 22:02 | E-mail: Perry4059(at)Gmail.com
Ben er bij waar ook gelanceerd word groet jeroen
Ben er bij | Reaction of: Theo möller on 17-08-18 09:07 | E-mail: marjagillissen(at)hotmail.com
Wolsum of Almere-Hout.
gr. Theo möller.
Lanceerdag 18 augustus verschoven | Reaction of: DRRA-KJvTil on 17-08-18 16:26 | E-mail: info(at)drra.nl
De lanceerdag van zaterdag 18 augustus is geannuleerd.
We schuiven nog één keer door naar de 25e augustus.
Dit wordt dan Almere.
(Wolsum is op die datum niet beschikbaar.)

Hopelijk zijn de windcondities dan beter!
thumbs-up

Copy a link, after selecting, simply with CTRL+C or with the right mouse button

Add your reaction
Your name: (max. 25 chars) *
E-mail: (max. 35 chars)
Title: (max. 25 chars) *
* = Mandatory fields
Tip: Use at ‹E-mail› in stead of "@" these characters "(at)"

Read your text carefully before adding!
Make changes, if neccesary, before adding.

back to 'How & what?'