How & What? Items     Add item     Search  
HintsTips:
Ftts-4 lanceerdag 14-07-2018

First article Previous article 10 of 617 Following article Last article
Placed by: DRRA - KJvTil on 06-07-18 13:27 | E-mail: info(at)drra.nl
UITNODIGING

De lanceerdag gaat door!

Voor de Fly to the Sky-4 lanceerdag

Op zaterdag 14 juli 2018, staat de vierde DRRA Lanceerdag voor 2018 gepland.

Op deze Fly to the Sky-4 hopen we weer vele mooie, leuke en eigenaardige modellen te lanceren.
Dit jaar hebben we al 133 modellen gelanceerd.

Interesse in Modelraketten?
Kom gerust kijken, informatie vragen, of zelf meedoen en je eigen modelraketten lanceren.
Wij vragen géén bijdrage voor deelname.
Je bent welkom!
Ook nu vast weer genoeg te zien!

Ben je er ook bij?
Meld je even aan!
Reageer op het forum of stuur een mailtje naar: info@drra.nl

Aanvang: 11.00uur (opbouw).
Start lanceren: 12.00uur.
Einde: ±17.00uur
's Middags de befaamde HotDogs!

Zoals altijd bepalen we vrijdag, op zijn laatst vóór 20.00 uur, of het doorgaat i.v.m. het weer. Zo niet, dan verschuiven we één week.
Tot zaterdag de 14e juli!
thumbs-up vrolijk schaterlach
present | Reaction of: Frank Baeyens on 06-07-18 15:03 | E-mail: frank_baeyens(at)hotmail.com
Ik ben er bij, hopelijk met een paar nieuwigheidjes (Klima Proxima, paar Fliskits,...)
aanwezig | Reaction of: henk on 07-07-18 18:41 | E-mail: dekruijk01(at)gmail.com
Naar het laat aanzien eindelijk mijn eerste lanceerdag van het jaar.
re: eerste | Reaction of: DRRA -KJvTil on 07-07-18 23:01 | E-mail: info(at)drra.nl
Hoi Henk,

Welkombij de DRRA!

vrolijk schaterlachvrolijk schaterlachthumbs-upvrolijk knipoog
Welkom | Reaction of: Henk on 08-07-18 16:24 | E-mail: dekruijk01(at)gmail.com
Word toch zeker niet gemist .
zeker | Reaction of: Bert on 08-07-18 16:28 | E-mail: engelbertholkamp(at)gmail.com
Als het doorgaat zal ik er zeker zijn waarschijnlijk met Sander.cool man!
Re: welkom | Reaction of: DRRA -KJvTil on 08-07-18 20:48 | E-mail: info(at)drra.nl
Jawel Henk, we missen je hoor!
zeer droef
sla een rondje over | Reaction of: Marcel Verhoef on 09-07-18 10:22 | E-mail: rocketeer(at)xs4all.nl
Helaas, ik zit in de UK komend weekend dus sla een keer over. Veel plezier, de weersvoorspellingen zien er veelbelovend uit.
Groeten, Marcel
Lanceerdag | Reaction of: Marcel Otte on 10-07-18 22:34 | E-mail: ottemarcel77(at)gmail.com
Hoop er ook weer bij te zijn.
Ben er bij | Reaction of: Theo möller on 11-07-18 09:45 | E-mail: marjagillissen(at)hotmail.com
Kom ook 14 juli
GR. Theo

9 stuks | Reaction of: Henk on 11-07-18 18:40 | E-mail: dekruijk01(at)gmail.com
Ben er definitief bij met 9 wat simpele
modelen waar van 1 zes cluster.
Helaas | Reaction of: Ben Albers on 12-07-18 09:47 | E-mail: Bfalbers(at)gmail.com
Helaas er niet bij (vakantie)... veel plezier zatrrdag !!!
Lanceerdag 14-07 | Reaction of: Peter Schalk on 12-07-18 18:39 | E-mail: Lilianenpeter(at)gmail.com
Marijn en Peter Schalk komen ook. Geen lid maar wel interesse! Raketten nemen we mee.
Re: Lanceerdag 14-07 | Reaction of: DRRA-KJvTil on 12-07-18 22:19 | E-mail: info(at)drra.nl
Mooi mannen!

Jullie zijn welkom.
vrolijkthumbs-up
Lanceerdag gaat door! | Reaction of: DRRA-KJvTil on 13-07-18 13:20 | E-mail: info(at)drra.nl

Lanceerdag gaat door!

thumbs-upvrolijk
Lanceerdag | Reaction of: Cor Wolters on 13-07-18 20:16 | E-mail: corwolters488(at)hotmail.com
L.S. ik hoop morgen erbij te zijn, al moet ik wat eerder weg. Tot morgen. Groet van Cor.
Toch maar niet | Reaction of: frank on 14-07-18 10:58 | E-mail: frank_baeeyns(at)hotmail.com
Gisteren bezoek gehad van een oude kameraad uit Finland. Was gefascineerd door raketten, dus hey auto zat al vol voor vandaag. Weiland uitgezocht en beetje prive gaan lanceren. 9 launches, alle 9 terug ok. Man is vandaag vertrokken met een paar modellen uit mn stapeltje bouwpaketten en 10 Klima motoren. Ik denk dat we een nieuwe verslaafde hebben. Moest vanavond in Denemarken zijn, kon dus niet echt naar de lanceerdag komen...
Succes allen | Reaction of: Jasper on 14-07-18 11:04 | E-mail: schapendonk(at)gmail.com
Veel plezier allen.. ga het vandaag helaas niet mee kunnen maken ivm andere verplichtingen.

Groet jasper
Top | Reaction of: Henk on 14-07-18 20:29 | E-mail: dekruijk01(at)gmail.com
Top dag 6 gelukte lanceringen.
2 modellen wat uit balans na lanceren.
Dus al met al 8 lanceringen.

Bedankt | Reaction of: Cor Wolters on 16-07-18 18:32 | E-mail: corwolters488(at)hotmail.com
Bestuur, bedankt voor de gezellige dag. Ook voor een tweede leven van de WR raketten. Cor.

Copy a link, after selecting, simply with CTRL+C or with the right mouse button

Add your reaction
Your name: (max. 25 chars) *
E-mail: (max. 35 chars)
Title: (max. 25 chars) *
* = Mandatory fields
Tip: Use at ‹E-mail› in stead of "@" these characters "(at)"

Read your text carefully before adding!
Make changes, if neccesary, before adding.

back to 'How & what?'