How & What? Items     Add item     Search  
HintsTips:
Vrijdagavondlaunch ?

First article Previous article 22 of 626 Following article Last article
Placed by: Ben Albers on 22-06-18 06:28 | E-mail: bfalbers(at)gmail.com
Hi,

volgende week lijkt een mooi weer weekje te worden. Is er belangstelling om VRIJDAGAVOND te gaan lanceren in Almere? Dit hebben we een paar jaar geleden gedaan, en was toen erg leuk. Het leverde spectaculaire foto's op genomen in de schemering.

Zelf kan ik niet op 14-7 wegens vakantie dus ik zou zeker zin hebben om 29-6 nog eens het weiland in te gaan !

Liefhebbers?

Groet, Ben
Re: Vrijdagavondlaunch | Reaction of: DRRA-KJvTil on 23-06-18 00:53 | E-mail: info(at)drra.nl
Het weiland...Wolsum...?

Hoe dan ook...
Ik ben er voorstander van hoor.
Lekker lanceren!

thumbs-upvrolijk
Weiland | Reaction of: Ben Albers on 23-06-18 07:20 | E-mail: bfalbers(at)gmail.com
Hi KJ,

het spreekwoordelijke weiland.....ik bedoel gewoon Almere maar als eventuele belangstellenden liever naar Wolsum gaan ook goed.

Liefhebbers??

Groet Benvrolijk schaterlach
Goed idee. | Reaction of: Theo möller on 23-06-18 19:19 | E-mail: marjagillissen(at)hotmail.com
Bij doorgang kom ik ook
Groet Theo.
tikkie te ver voor een uurtje of zo | Reaction of: Frank on 24-06-18 12:31 | E-mail: frank_baeyens(at)hotmail.com
Ga ik overslaan, 4 uur in de auto voor een uurtje of 2 lanceren is me een tik derover :)
Kan niet | Reaction of: Cor Wolters on 26-06-18 10:54 | E-mail: corwolters488(at)hotmail.com
Bestuur, helaas heb ik dan iets anders. Cor.
Vrijdagavondlaunch. | Reaction of: Ben Albers on 27-06-18 14:56 | E-mail: bfalbers(at)gmail.com
Weinig belangstelling, en steeds een windverwachting die wat aan de hoge kant zit....ik laat het zitten

Iedereen alvast veel plezier bij FTTS-4. Hoop jullie weer te zien bij FTTS-5.

Fijne vakantie allemaal cool man!
zeker | Reaction of: Bert on 27-06-18 19:00 | E-mail: engelbertholkamp(at)gmail.com
Beetje late reactie maar net terug uit Italië.Als het doorgaat ben ik erbij.

Copy a link, after selecting, simply with CTRL+C or with the right mouse button

Add your reaction
Your name: (max. 25 chars) *
E-mail: (max. 35 chars)
Title: (max. 25 chars) *
* = Mandatory fields
Tip: Use at ‹E-mail› in stead of "@" these characters "(at)"

Read your text carefully before adding!
Make changes, if neccesary, before adding.

back to 'How & what?'