How & What? Items     Add item     Search  
HintsTips:
Ftts-2 lanceerdag 12-05-2018

First article Previous article 13 of 609 Following article Last article
Placed by: DRRA - KJvTil on 07-05-18 13:12 | E-mail: info(at)drra.nl
UITNODIGING

Voor de Fly to the Sky-2 lanceerdag.

Op zaterdag 12 mei 2018, staat de tweede DRRA Lanceerdag voor 2018 gepland.

We Have Liftoff!
De lanceerdag gaat door!
Het weer ziet er prima uit. Weinig wind.

Op deze Fly to the Sky-2 hopen we weer vele mooie, leuke en eigenaardige modellen te lanceren.
We hadden een prima start, met bijna niet te overtreffen weer op de FttS-1.
57 modellen zijn er toen gelanceerd.

Interesse in Modelraketten?
Kom gerust kijken, informatie vragen, of zelf meedoen en je eigen modelraketten lanceren.
Wij vragen géén bijdrage voor deelname.
Je bent welkom!
Ook nu vast weer genoeg te zien!

Ben je er ook bij?
Meld je even aan!
Reageer op het forum of stuur een mailtje naar: info@drra.nl

Big Brute's liftoff!

oeps...

Aanvang: 11.00uur (opbouw).
Start lanceren: 12.00uur.
Einde: ±17.00uur
's Middags de befaamde HotDogs!

Zoals altijd bepalen we vrijdag, op zijn laatst vóór 20.00 uur, of het doorgaat i.v.m. het weer. Zo niet, dan verschuiven we één week.
Tot zaterdag de 12e mei!
thumbs-upvrolijk schaterlach
Natuurlijk | Reaction of: Bert on 07-05-18 22:08 | E-mail: engelbertholkamp(at)gmail.com
Natuurlijk ben ik erbij, tot zaterdag cool man!
lanceerdad | Reaction of: frank baeyens on 08-05-18 20:04 | E-mail: frank_baeyens(at)hotmail.com
Domme vraag, tuurlijk ben ik erbij. Tot zaterdag
Ben er weer bij | Reaction of: Gertie Van Amersvoort on 09-05-18 10:41 | E-mail: amers192(at)msn.com
Als het doorgaat ben ik erbij
helaas | Reaction of: Ben Albers on 09-05-18 14:12 | E-mail: bfalbers(at)gmail.com
Ik ben er deze keer helaas niet bij wegens andere activiteiten...zeer droef
kom niet | Reaction of: henk on 10-05-18 12:40 | E-mail: dekruijk01(at)mail.nl
Deze ga ik ook laten schieten ivm met de vele wegwerkzaamheden en Tunnel afsluiting ,die op mijn pad komen richting Almere .
Zit me niet mee het begin van het lanceer jaar .
ik kom | Reaction of: Hans on 10-05-18 13:57 | E-mail: hans(at)wolfflow.nl
Ik kom met oa tante Sidonia, die heeft Double Deployment. En met de Mk III van de Rotary Revolution 1.14.
Ben er bij | Reaction of: Theo möller on 10-05-18 15:31 | E-mail: marjagillissen(at)hotmail.com
Hoop dat het weer mooi weer is
tot zaterdag.
Lekker weer zaterdag | Reaction of: Gertie Van Amersvoort on 10-05-18 18:56 | E-mail: amers192(at)msn.com
Het word lekker weer zaterdag het ziet er met de dag beter uit
Wij ook | Reaction of: Otto on 10-05-18 19:18 | E-mail: oderouw(at)outlook.com
Als de weergoden het toelaten zullen Jasper en ik ook aanwezig zijn.
Ben R bij. | Reaction of: Roland on 10-05-18 22:41 | E-mail: cb19mc127(at)yahoo.com
Het ziet er goed uit voor zaterdag.
Ben er bij | Reaction of: Willem Hol on 11-05-18 08:11 | E-mail: willem.hol(at)home.nl
Ben er bij.Tot zaterdag.
Lanceerdag FttS-2 gaat door! | Reaction of: DRRA-KJvTil on 11-05-18 15:12 | E-mail: info(at)drra.nl

De lanceerdag gaat door!

Het weer ziet er prima uit.
Weinig wind.
±11.00uur opbouw.
12.00uur lanceren.

Tot morgen!
thumbs-upvrolijk
Aanmelding / bestelling | Reaction of: Cor Wolters on 11-05-18 21:04 | E-mail: corwolters488(at)hotmail.com
Beste KlaasJan, ik hoop 12 mei te komen. Wil je voor mij meenemen B4-4 K en als deze motoren niet geschikt zijn voor model Boost Glider TG1 dan ook een pakje B4-2. Hartelijk dank en tot morgen. Groet van Cor.
Mooie dag | Reaction of: Ben Albers on 11-05-18 21:51 | E-mail: bfalbers(at)gmail.com
Hi, ik wens iedereen een mooie lanceerdag morgen, het ziet er goed uit ! Ik ben er de volgende weer bij...vrolijk
Ik ben erbij | Reaction of: Marcel Verhoef on 11-05-18 23:24 | E-mail: rocketeer(at)xs4all.nl
Ik kom langs met mijn zoon; vier jaar oud dus tijd om hem het rakettenvirus te besmetten vrolijk. Ik ben inmiddels al wel lid geworden maar mijn ESTES TransWing glider is nog in aanbouw. Dan maar lanceren op FTTS-3... Foto's maken is ook leuk en voor mijn zoon neem ik een rokit mee. Dus toch een beetje regen morgen! Heb er zin in. Groeten en tot straks.
last minute afzeggen | Reaction of: frank on 12-05-18 10:07 | E-mail: frank_baeyens(at)hotmail.com
Ga dr toch niet bij zijn, andere familiale verplichtingen kwam ik deze ochtend te weten. Veel plezier allemaal
Geweldig | Reaction of: Gertie Van Amersvoort on 12-05-18 19:10 | E-mail: amers192(at)msn.com
Heerlijke dag gehad en mijn PAR compleet na zeven jaar.
Samen met vrouw en kind. Was zeer geslaagd.
Drra bedankt.
Fotoalbum | Reaction of: Marcel Verhoef on 13-05-18 02:09 | E-mail: rocketeer(at)xs4all.nl
Een link naar mijn fotoalbum, met o.a. de tweetraps kwalificatie vlucht van Gertie en midflight detailfoto's van de tweevins versie van de Bug Brute van KJ. Leuke dag, mooi weer, super worstenbroodjes. Ook mojn zoon heeft zich prima vermaakt im de zandbak.

Nu snel weer aan het bouwen.....

https://photos.app.goo.gl/QFXNTSNS2QkYc82N2

Copy a link, after selecting, simply with CTRL+C or with the right mouse button

Add your reaction
Your name: (max. 25 chars) *
E-mail: (max. 35 chars)
Title: (max. 25 chars) *
* = Mandatory fields
Tip: Use at ‹E-mail› in stead of "@" these characters "(at)"

Read your text carefully before adding!
Make changes, if neccesary, before adding.

back to 'How & what?'