How & What? Items     Add item     Search  
HintsTips:
DRRA Kampioenschap 2018: Aanmelden

First article Previous article 6 of 595 Following article Last article
Placed by: DRRA - KJvTil on 25-12-17 23:14 | E-mail: info(at)drra.nl
In het komende lanceerjaar 2018 organiseren we het
DRRA KAMPIOENSCHAP 2018.

De wedstrijd wordt gehouden op twee lanceerdagen: FttS-3 en/of -6, 2018.
Uitloop mogelijkheden, mochten FttS-3 en/of -6 niet doorgaan zijn: FttS-4 en -7.

Categorieën
1: Streamer zweeftijd.
2: TG-1 Boostglider zweeftijd (voorgeschreven model).
3: Big Brute-75 (voorgeschreven model).

Aantal lanceringen:
Je kunt per categorie deelnemen en per categorie is er een winnaar.
Per categorie max. 2 lanceringen mogelijk, waarvan de beste meetelt.
Neem je deel aan alle drie de categoriën, dan maak je kans op de titel: DRRA KAMPIOEN 2018

Zie de Ledenafdeling voor meer informatie en de prijzen die er te verdienen vallen.

Meld je hieronder aan voor deelname!
Start zo snel mogelijk met bouwen en Doe Mee!
thumbs-up
Kampioenschap | Reaction of: Aad on 26-12-17 20:35 | E-mail: a.walrecht007(at)gmail.com
Ja.. ik ga met iets meedoen.

Groetjes Aad
Aanmelding | Reaction of: Ben Albers on 27-12-17 11:29 | E-mail: bfalbers(at)gmail.com
Natuurlijk doe ik mee !vrolijk schaterlach
Aanmelding | Reaction of: Bert on 27-12-17 13:59 | E-mail: engelbertholkamp(at)gmail.com
Vanzelfsprekend,ik ben erbij.cool man!
Aanmelding Kampioenschap 2018 | Reaction of: KJvTil on 29-12-17 14:46 | E-mail: info(at)modelraketten.nl
Natuurlijk ga ik ook meedoen en een poging wagen om de rest de loef af te steken!

Er is nog flink wat tijd om te bouwen, dus moet lukken. Zelfs een proeflancering voor elk model op een eerdere FttS kan er wel ff bij. Kan ik de boel nog wat verfijnen.
vrolijk schaterlachthumbs-up
bouwen | Reaction of: Ben Albers on 29-12-17 16:49 | E-mail: bfalbers(at)gmail.com
Gisteren bij de Nederlandsche rakettenboer onderdelen besteld voor de kampioenschapmodellen. Ik heb een mazzeltje: de TG-1 heb ik 30 jaar geleden gebouwd, en pas voor de eerste keer gevlogen een paar jaar geleden dus die kan uit de mottenballen...cool man!
Re: TG-1 Boostglider | Reaction of: Modelraketten.NL on 30-12-17 12:09 | E-mail: info(at)modelraketten.nl
...nog wel ff een opvallend kleurtje geven, hè Ben...?
vrolijk knipoog
Kleur | Reaction of: Ben Albers on 06-03-18 16:39 | E-mail: bfalbers(at)gmail.com
Ik overweeg balsakleur....
Krap | Reaction of: Henk on 06-03-18 17:44 | E-mail: Dekruijk(at)gmail.com
Zit een beetje krap in mijn tiijdverdeling . Ook deze moet ik laten schieten . Jammer jammer jammer altijd gezellig .
Big Brute | Reaction of: frank baeyens on 12-03-18 15:17 | E-mail: frank_baeyens(at)hotmail.com
Met alles doe ik niet mee, kan niet altijd aanwezig zijn, maar een big brute moet lukken. Dusss KJ, neem maar een setje onderdelen voor me mee naar de demo dag. Bouw ik die daar wel :)
Kampioenschap 2018 | Reaction of: Hans on 15-03-18 01:41 | E-mail: hans(at)wolfflow.nl
Ik doe niet aan alle categorieën mee dus een kampioenschap zit er niet in. Maar de STREAMER CAGE is klaar: die weegt met bloed zweet en tranen maar zonder streamer en motor 14 gram. Ben nog bezig met bouwen van mijn BIG BRUTE. Die zal als het wreedste jongentje van de klas iedereen verslaan!
Oeioei | Reaction of: Ben Albers on 15-03-18 12:03 | E-mail: bfalbers(at)gmail.com
Hee Hans, je maakt me nieuwsgierig...zou leuk zijn als je wat van je projecten op het bouwblog zou plaatsen, ter lering en vermaak van de andere leden. Tenzij je de concurrentie vreest.... vrolijk knipoog
Oeioei | Reaction of: Hans on 15-03-18 23:40 | E-mail: hans(at)wolfflow.nl
Dat is dan nóg een uitdaging, …en ik vond drie categorieën al te veel. Maar ik zal mijn best doen.vrolijk

Copy a link, after selecting, simply with CTRL+C or with the right mouse button

Add your reaction
Your name: (max. 25 chars) *
E-mail: (max. 35 chars)
Title: (max. 25 chars) *
* = Mandatory fields
Tip: Use at ‹E-mail› in stead of "@" these characters "(at)"

Read your text carefully before adding!
Make changes, if neccesary, before adding.

back to 'How & what?'