How & What? Items     Add item     Search  
HintsTips:
FttS-6, Almere-Hout, zat 9 sept 2017

First article Previous article 19 of 595 Following article Last article
Placed by: DRRA - KJvTil on 05-09-17 14:49 | E-mail: info(at)drra.nl
Fly to the Sky-6
Zaterdag  9  16 september 2017
De lanceerdag van zat. de 16e september is geannuleerd.
Dit ivm de te verwachten weersomstandigheden.

Op deze Fly to the Sky-6 in Almere, hopen we weer vele mooie, leuke en eigenaardige modellen te kunnen lanceren en veel plezier met elkaar te hebben! Ook nu vast weer genoeg te zien!
thumbs-up

Interesse in Modelraketten? Kom gerust kijken, informatie vragen, of zelf meedoen en je eigen modelraketten lanceren. Wij vragen géén bijdrage voor deelname, maar lid worden mag natuurlijk! (slechts €30,- per jaar)
Je bent welkom!

Ben je er ook bij?
Meld je even aan!
Reageer op dit onderwerp of stuur een mailtje naar: info@drra.nl

Terrein ingang: NO-zijde van het terrein (bij het hek).
Aanvang: 10.30uur(opbouw).
Rond 13.00: de befaamde HotDogs!
Einde: ±17.00uur.

Zoals altijd bepalen we vrijdag, op zijn laatst vóór 20.00 uur, of het doorgaat i.v.m. het weer.
Tot zaterdag de 9e september!
vrolijkthumbs-up
Natuurlijk | Reaction of: Bert on 05-09-17 18:55 | E-mail: engelbertholkamp(at)gmail.com
Natuurlijk ben ik erbij,tot zaterdag.
Er ook | Reaction of: Ben Albers on 05-09-17 19:20 | E-mail: bfalbers(at)gmail.com
Ik ben er...tenminste als er nog een weerwonder gebeurt want nu zijn de verwachtingen ronduit beroerd. Of we moeten torpedo's gaan lanceren vrolijk schaterlach
derbij ? | Reaction of: frank on 06-09-17 16:05 | E-mail: frank_baeyens(at)hotmail.com
Mocht het weer goed worden, ben ik erbij. De week erna is geen optie, vanwege een kleine medische ingreep zal ik een weekje of twee rust moeten houden...
Fly to the Sky-6 | Reaction of: Hans on 07-09-17 00:18 | E-mail: hans(at)wolfflow.nl
DE FttS-6 zal wel uitgesteld gaan worden van 9 naar 16 september. Gelukkig kan ik dan wel.
Ben er bij | Reaction of: Theo Möller on 07-09-17 21:46 | E-mail: marjagillissen(at)hotmail.com
Ben er bij zaterdag
Groet Theo
Weer | Reaction of: Henk on 08-09-17 10:23 | E-mail: dekruijk01(at)gmail.com
Weinig wind morgen wel regen tegenvaller
Lanceerdag verschoven naar 16 sept. | Reaction of: DRRA-KJvTil on 08-09-17 13:28 | E-mail: info(at)drra.nl
De lanceerdag van 9 september wordt vanwege het weer verschoven naar zaterdag 16 september.

Hopelijk is het weer ons dan gunstiger gezind.

Meld je na deze reactie aan voor 16 september.
Ah, dan wel | Reaction of: Mark Winkelman on 08-09-17 14:35 | E-mail: dredger(at)dds.nl
Volgende week komt me inderdaad beter uit. Lijkt me leuk.
Wordt eerste keer een vaste brandstof raket!

Tot dan
Mark
karma | Reaction of: Bert on 08-09-17 16:01 | E-mail: engelbertholkamp(at)gamil.com
Het zit niet mee dit jaar,lanceren verschoven naar de dag dat ik er niet ben.(korte vakantie).Veel plezier en tot de volgende lanceerdag.
FTTS-6 | Reaction of: Ben Albers on 09-09-17 09:28 | E-mail: bfalbers(at)gmail.com
16 september er weer bij....wel mooi weer bestellen...
16 sept | Reaction of: Theo Möller on 12-09-17 16:08 | E-mail: marjagillissen(at)hotmail.com
Ben er bij
Groet Theo
weer en wind | Reaction of: henk on 14-09-17 16:31 | E-mail: dekruijk01(at)gmail.com
Het is wat met het weer de laatste tijd geven ze nagenoeg
wind stil op valt er tussen 11:00 en 17:00 9mm regen

En dat precies op zaterdag maar goed niks zo veranderlijk als het weer misschien gaat het meevallen
16 september | Reaction of: danny on 15-09-17 12:06 | E-mail: danny(at)tupang.nl
Hoi,
Ik ben er niet, sta op de kunstmarkt met mijn robots. Volgens 'HET WEER' blijft het morgen droog, duimen maar...
Nat ?? | Reaction of: Ben Albers on 15-09-17 12:58 | E-mail: bfalbers(at)gmail.com
ik ben niet zo optimistisch...buienradar, KNMI, Windfinder laten allen buienactiviteit zien...zeer droef
Laten schieten | Reaction of: Henk on 15-09-17 15:00 | E-mail: dekruijk01(at)gmail.com
Ik kan niet wachten op een late beslissing van de weer goden. volgende week kan ik zeker
Lanceerdag geannuleerd | Reaction of: DRRA-KJvTil on 15-09-17 16:50 | E-mail: info(at)drra.nl
thumbs-down
De lanceerdag van zat. 16 sept. is geannuleerd.
Dit ivm met de te verwachten weersomstandigheden. Helaas.

Copy a link, after selecting, simply with CTRL+C or with the right mouse button

Add your reaction
Your name: (max. 25 chars) *
E-mail: (max. 35 chars)
Title: (max. 25 chars) *
* = Mandatory fields
Tip: Use at ‹E-mail› in stead of "@" these characters "(at)"

Read your text carefully before adding!
Make changes, if neccesary, before adding.

back to 'How & what?'