How & What? Items     Add item     Search  
YourBuildingBlog:
Semroc SLS Laser-X

First article Previous article 7 of 80 Following article Last article
Placed by: Frank on 20-08-17 17:46 | E-mail: frank_baeyens(at)hotmail.com
Ben maar weer eens in de kelder gedoken Ja mn werkbank moet dringend schoongemaakt worden Motormount is uitwisselbaar. Kan vervangen worden door een 2x24 of een 4x18. Standaard is het een 29 mm mount Dit stukje vind ik echt niet leuk, vinnen uit meerdere onderdelen. Nuja, platte plaat, stukje bakpapier en snelle houtlijm en het lukt wel.
Laser-X | Reaction of: Klaas-Jan on 21-08-17 12:32 | E-mail: Info(at)modelraketten.nl
Ik vind dit één van de mooiere modellen. Ook het verfschema bevalt me goed!
thumbs-up
verfschema | Reaction of: Frank on 21-08-17 14:32 | E-mail: frank_baeyens(at)hotmail.com
Dat verfschema gaat de grootste uitdaging worden. maar ik ga het iig proberen. (moeilijkste is de "uitlaat" )
We vorderen | Reaction of: Frank on 21-08-17 14:39 | E-mail: frank_baeyens(at)hotmail.com
Ruwbouw is klaar. Nu eerst alle houtwerk flink in de filler zetten, dan grondlak en dan kleur derop. Hij wordt hopelijk rood/wit zoals zn voorbeeld

Mooi | Reaction of: Ben Albers on 21-08-17 14:43 | E-mail: bfalbers(at)gmail.com
Mooi Frank, ben benieuwd naar het resultaat. Met welke motoren ga je deze vliegen? En wat is de diameter van het bovenstuk? Dit ding zou zich vast lenen om er een 2-tapper van te maken...vrolijk schaterlach
rail geleider | Reaction of: Frank on 21-08-17 15:09 | E-mail: frank_baeyens(at)hotmail.com
Deze is overigens voorzien van twee rail geleiders. De motoren zijn net even te sterk voor een naald vrolijk De motorhouder is klaar maar niet gemonteerd
twee trapper | Reaction of: Frank on 21-08-17 15:12 | E-mail: frank_baeyens(at)hotmail.com
Ja he ben, met een stukje electronica moet tweetraps te doen zijn, maar ik ga hem zo vliegen. De aAangeraden motorenn zijn E234 (die heb ik niet) F26FJ-6 (F22-6 heb ik in single use) en G35-7 (Maar dat zit ie op de bovengrens van Wolsum.....) Gaan we dus maar niet doen

Ik ga hem wssch veel meer lanceren op ee 2xD of 4xC cluster. Die modules heb ik net besteld en passen met schroefkoppeling onderaan

Copy a link, after selecting, simply with CTRL+C or with the right mouse button

Add your reaction
Your name: (max. 25 chars) *
E-mail: (max. 35 chars)
Title: (max. 25 chars) *
* = Mandatory fields
Tip: Use at ‹E-mail› in stead of "@" these characters "(at)"

Read your text carefully before adding!
Make changes, if neccesary, before adding.

back to 'How & what?'