How & What? Items     Add item     Search  
HintsTips:
FttS-5, Almere-Hout, zat 26 aug 2017

First article Previous article 21 of 595 Following article Last article
Placed by: DRRA - KJvTil on 18-08-17 18:11 | E-mail: info(at)drra.nl
Fly to the Sky-5
Zaterdag 26 augustus 2017

Lanceerdag gaat door!

Op deze Fly to the Sky-5 in Almere, hopen we weer vele mooie, leuke en eigenaardige modellen te kunnen lanceren en veel plezier met elkaar te hebben! Ook nu vast weer genoeg te zien!
thumbs-up

Interesse in Modelraketten? Kom gerust kijken, informatie vragen, of zelf meedoen en je eigen modelraketten lanceren. Wij vragen géén bijdrage voor deelname, maar lid worden mag natuurlijk! (slechts €30,- per jaar)
Je bent welkom!

Ben je er ook bij?
Meld je even aan!
Reageer op dit onderwerp of stuur een mailtje naar: info@drra.nl

Terrein ingang: NO-zijde van het terrein (bij het hek).
Aanvang: 10.30uur(opbouw).
Rond 13.00: de befaamde HotDogs!
Einde: ±17.00uur.

Zoals altijd bepalen we vrijdag, op zijn laatst vóór 20.00 uur, of het doorgaat i.v.m. het weer.
Tot zaterdag de 26e augustus!
vrolijkthumbs-up
Prima | Reaction of: Henk on 18-08-17 19:27 | E-mail: dekruijk01(at)gmail.com
Hier zal ik proberen bij te zijn
FTTS-5 | Reaction of: Ben Albers on 19-08-17 07:35 | E-mail: bfalbers(at)gmail.com
Ik ben er
aanwezig | Reaction of: Frank on 19-08-17 18:54 | E-mail: frank_baeyens(at)hotmail.com
Hopelijk lukt het deze keer wel. Ik ben erbij met raketten en motoren deze keer
FttS-5 -Almere | Reaction of: Hans on 21-08-17 00:35 | E-mail: hans(at)wolfflow.nl
Nog ruim vier dagen te gaan maar de weersvooruitzichten zijn nu goed!
Ik ben er weer klaar voor.
Helaas | Reaction of: Bert on 21-08-17 16:46 | E-mail: engelbertholkamp(at)gmail.com
Juist dit weekend heb ik een 25 jarig huwelijksfeest en ik geef zelf een feestje voor mijn familie ter ere van ons 40 jarig huwelijk. Veel plezier en tot de volgende keer. Bert
Verhinderd | Reaction of: Cor Wolters on 22-08-17 14:58 | E-mail: corwolters488(at)hotmail.com
Heel jammer, maar ik ben verhinderd. Veel plezier. Groet van Cor.
wind | Reaction of: henk on 22-08-17 19:42 | E-mail: dekruijk01(at)gmail.com
Windvoorspelling is op dit moment drama voor zaterdag
randje 3 tegen 4 bft aan.
afwachten maar .
Weer | Reaction of: Ben Albers on 23-08-17 15:16 | E-mail: bfalbers(at)gmail.com
Zoals het er nu uit ziet wordt het prima lanceerweer zaterdag. Ik ga maar eens beginnen met het voorbereiden van raketten. 't is al weer te lang geleden....vrolijk knipoog
Wat zit het tegen | Reaction of: Henk on 24-08-17 12:55 | E-mail: dekruijk01(at)gmail.com
Ben er definitief toch niet.
Het zit me niet mee met de planning van de lanceerdagen.
Weer ziet er goed uit, duimen! | Reaction of: DRRA-KJvTil on 24-08-17 15:07 | E-mail: info(at)drra.nl
Het weer is gelukkig positief bijgesteld en het ziet er prima uit voor zaterdag. Hopen dat het zo blijft!

Helaas | Reaction of: Theo Möller on 24-08-17 15:24 | E-mail: marjagillissen(at)hotmail.com
Ben er niet bij, ik wens de rest veel plezier.zeer droef
Lanceerdag 26-8. | Reaction of: Marcel Otte on 24-08-17 16:57 | E-mail: ottemarcel77(at)gmail.com
Hoop ook weer aanwezig te zijn.
Groet, Marcel.
Ook aanwezig | Reaction of: DRRA-KJvTil on 25-08-17 11:49 | E-mail: info(at)drra.nl
Jeroen is er ook bij.
thumbs-up
Lanceerdag gaat door! | Reaction of: DRRA-KJvTil on 25-08-17 18:11 | E-mail: info(at)drra.nl
De lanceerdag op zaterdag 26 augustus, FttS-5 gaat DOOR!

thumbs-upvrolijk schaterlach
deze keer niet | Reaction of: frank on 25-08-17 18:22 | E-mail: frank_baeyens(at)hotmail.com
Deze week al teveel in de auto gezeten. Blijf een weekendje lekker thuis. Veel plezier allemaal
FTTS-5 | Reaction of: Ben Albers on 25-08-17 19:45 | E-mail: bfalbers(at)gmail.com
Zin in! 't lijkt een wat kleiner clubje te worden maar de omstandigheden zijn goed. Weinig wind en een heerlijke temperatuur.

Tot morgen! vrolijk schaterlach
Frank Baey. | Reaction of: DRRA-KJvTil on 25-08-17 20:00 | E-mail: info(at)drra.nl
Aah Frank, jammer!
Eerder zei je nog dat je juist wilde komen.
droef
Helaas! | Reaction of: Henk Boshuijer on 26-08-17 01:45 | E-mail: boshuyer(at)euronet.nl
Jammergenoeg ben ik net dit weekend nog even op vakantie in Duitsland. Ik hoop er de volgende lanceerdag wel bij te zijn.
De Ftts-5 lanceerdag was TOP! | Reaction of: DRRA-KJvTil on 26-08-17 22:03 | E-mail: info(at)drra.nl
Het was een zeldzaam prachtige lanceerdag.
thumbs-upvrolijkthumbs-up

De groep was niet heel groot, maar zijn toch nog een slordige 40 lanceringen geweest, waaronder ook heel wat leuke vluchten met niet recht toe, recht aan modellen.

Dank voor jullie komst en bijdrage.
Top!
thumbs-up
Mooie dag ! | Reaction of: Ben Albers on 27-08-17 08:59 | E-mail: bfalbers(at)gmail.com
Ja, dat was een van die zeldzaam windarme dagen die je in Nederland een paar keer per jaar hebt. En best lekker warm, dus parasol en partytent deden goede diensten !

Inderdaad is er ondanks de wat kleine groep lekker gelanceerd waarbij alles van kleine tot grote modellen voorbij kwam. Er is dankzij de lage windkracht niets buiten het veld geland.

Zelf heb ik 9 vluchten gedaan die ik weer in het lanceerlogboek op de ledenafdeling heb geregistreerd.

Iedereen dank voor de geslaagde en bovendien gezellige dag !
Gemist | Reaction of: Henk on 27-08-17 16:07 | E-mail: dekrujk01(at)gmail.com
Zag echt geen mogelijkheid om te komen.
Voor de lanceerders die er waren was vast een mooie dag .
Volgende lanceerdag zit hier alles in rustiger vaarwater.
dan ben vast wel weer bij.

Copy a link, after selecting, simply with CTRL+C or with the right mouse button

Add your reaction
Your name: (max. 25 chars) *
E-mail: (max. 35 chars)
Title: (max. 25 chars) *
* = Mandatory fields
Tip: Use at ‹E-mail› in stead of "@" these characters "(at)"

Read your text carefully before adding!
Make changes, if neccesary, before adding.

back to 'How & what?'