How & What? Items     Add item     Search  
YourBuildingBlog:
Blauwe raket in aanbouw

First article Previous article 17 of 83 Following article Last article
Placed by: Frank on 02-06-17 09:50 | E-mail: frank_baeyens(at)hotmail.com
Leek me leuk om een fotootje te delen van een raket in aanbouw/opbouw. Je ziet hier het staartstuk. Romp en neus worden apart aangemaakt, want mn printertje is te klein om ze tegelijk te doen.
Printer | Reaction of: Ben Albers on 02-06-17 10:58 | E-mail: bfalbers(at)gmail.com
thumbs-up
3D printers | Reaction of: KJ - Modelraketten.NL on 03-06-17 01:27 | E-mail: info(at)modelraketten.nl
Ik heb intussen aardig wat reviews gelezen over 3D printers. Daarin kom je vaak toch heel wat instellingsproblemen, of assemblageproblemen tegen van die apparaten. Zeker van de DIY-systemen, die je dus zelf nog in elkaar dient te zetten en niet kant en klaar geleverd worden.

Hoe is dat bij jou gegaan Frank zich afvragend
3D printers | Reaction of: KJ - Modelraketten.NL on 03-06-17 01:30 | E-mail: info(at)modelraketten.nl
Ik heb zelf interesse in De Tevo Delta, Little Monster.
printer | Reaction of: Frank on 04-06-17 12:04 | E-mail: frank_baeyens(at)hotmail.com
De Tevo Delta kan flink grote stukken aan, maar als je echt een hele goeie printer wil, ga dan voor een Prusa i3 mk2. Dat is zowat de beste amateur printer die er te krijgen is. Er zit wel een flink lange levertermijn op, reken op 10 weken. Zelf bouwen is mogelijk (en je bespaart 200 euro), maar ik zou persoonlijk voor kant en klaar kiezen. Ik heb in het verleden 2 printers gebouwd (Velleman) en het is niet evident om die goed te krijgen... Die kleine van mij uit de fotos was kant en klaar geleverd aan huis voor nog geen 200 Euro bij hobbyking. Grote nadeel is dat ie maar tien bij tien bij tien aankan. Maar qua kwaliteit is hij beter dan de twee veel duurdere Vellemans die ik al gehad heb.

Copy a link, after selecting, simply with CTRL+C or with the right mouse button

Add your reaction
Your name: (max. 25 chars) *
E-mail: (max. 35 chars)
Title: (max. 25 chars) *
* = Mandatory fields
Tip: Use at ‹E-mail› in stead of "@" these characters "(at)"

Read your text carefully before adding!
Make changes, if neccesary, before adding.

back to 'How & what?'