How & What? Items     Add item     Search  
Waterrocket:
2 traps Waterraket

First article Previous article 15 of 16 Following article Last article
Placed by: Bas on 18-04-04 20:32 | E-mail: kulderij(at)hotmail.com
Hallo, heeft iemand ervaring met een 2traps waterraket. Ik heb geprobeert het principe van Bruce Berggren na te bouwen (http://www.geocities.com/wrgarage/ ) Maar hij klemt de raket niet vast. Bij het op druk brengen schiet de 2e trap al los. Ik heb dus al een boosterraket (2 flessen, kont tegen kont) met een flesopening aan de bovenkant. Alle informatie is welkom.
2 traps waterraket | Reaction of: Feike on 01-05-04 11:08 | E-mail: postduifje12(at)hotmail.com
Hallo, Ik ben ook bezig met de twee traps waterraket. Maar mij wil het ook niet lukken zou iemand mij informatie willen sturen over de werking en of princiepe? Bas zou je me foto's willen sturen en een betere beschrijving dan op die site ik begrijp het namelijk niet helemaal goed hartstikke bedankt ik heb nog wel een filmpje over een twee traps waterraket maar daar hebben ze het verloop stuk gekocht niks aan dus op www.antigravityreschearch.com werkt deze link niet google dan even. ALvast bedankt! ik ben veertien jaar en bouw al drie jaar waterraketten dus als je verdere informatie nodig hebt mail me dan maar alleen van twee traps raketten weet ik dus ook niks als het mij gelukt is mail ik je met wat foto's!
mijn site | Reaction of: Stocker on 22-07-04 00:38 | E-mail: geen adres
http://users.pandora.be/Stocker/index.htm Bekijk deze site eens, de mijne, er wordt goed uitgelegd hoe je van alles kan maken in verband met waterraketten Grtz

Copy a link, after selecting, simply with CTRL+C or with the right mouse button

Add your reaction
Your name: (max. 25 chars) *
E-mail: (max. 35 chars)
Title: (max. 25 chars) *
* = Mandatory fields
Tip: Use at ‹E-mail› in stead of "@" these characters "(at)"

Read your text carefully before adding!
Make changes, if neccesary, before adding.

back to 'How & what?'